Bij Tandartspraktijk Dronten streven wij naar een voortdurende verbetering van zorg om u zo goed mogelijk te helpen. Wij vinden het dus ook zeer belangrijk dat u tevreden bent. Ondanks onze inzet en aandacht, kan het soms voorkomen dat klachten ontstaan. Zo kan het zijn dat u niet tevreden bent over een bepaalde handeling of u zich niet zorgvuldig geïnformeerd voelt. Aarzel niet om ons hierop te attenderen en neem contact op via telefoon of per email via info@tandartspraktijkdronten.nl
Verhelderend gesprek
U kunt ons vragen om een verhelderend gesprek. In dit geval legt uw tandarts of mondhygiënist u nogmaals uit waarom bepaalde handelingen zijn uitgevoerd op een bepaalde manier. U kunt vervolgens gezamenlijk zoeken naar een oplossing voor uw klacht.
Informatiepunt en klachtenregeling inschakelen
Komt u er niet uit samen met uw tandarts of mondhygiënist? Dan kunt telefonisch advies vragen bij de KNMT. De klachtenregeling van deze tandheelkundige beroepsorganisaties voldoen aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector aan iedere zorgverlener stelt. De KNMT kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.
Vragen over klachtenafhandeling?
Heeft u vragen wat betreft onze klachtenafhandeling? Dan kan u te allen tijde contact met ons opnemen.
Over Tandartspraktijk Dronten
Een goede tandarts is niet alleen goed met tanden, maar ook met mensen. Bij Tandartspraktijk Dronten nemen we de tijd om je goed uit te leggen wat we gaan doen en waarom. Dat doen we in een prettige en rustige omgeving in het centrum van Dronten. Op maandag en woensdag zelfs tot 21.30 uur.
Ben je op zoek naar een tandarts? Dan ben je welkom bij Tandartspraktijk Dronten. Je schrijft je sneller in dan je je tanden poetst. En die afspraak? Die plan je ook meteen. Op een tijd die bij jouw werktijden of ritme past.
Bel ons wel eerst even voordat je langskomt. Dat kan op 0321 31 45 38. Kom kennismaken met ons leuke team!